divendres, 15 d’agost del 2008

Per què? Per què?!!


Després d’unes setmanes dures de tornada a la feina les coses em començaven a anar bé. Ahir a la nit estava contenta i tot per diferents motius.
1. Tinc el meu primer pont des de fa no sé quant de temps. I diumenge vaig a veure a Amaral, que toquen a les festes de Sant Magí (bé, avui les contalles de Sant Magí, que tampoc m’entusiasmen tant, però estan bé...).
2. He aconseguit que em donin permís per fer segon d’àrab a l’EOI (tot i que em costarà tornar-me mig boja per combinar-m’ho amb la feina, i hauré de sacrificar segurament la meitat de la lliçó cada dia...)
3. He aconseguit anar a la piscina d’una forma regular. Aquesta setmana he fet campana, sí, però estic guanyant en velocitat, resistència... I d’aquí no res seré la Michael Phelps femenina (jiji).
4. Sí, fan Olimpíades a la tele!!! I em puc passar els matins veient esports que de veritat m’agraden però que mai fan a la tele: natació, gimnàstica, atletisme... Visca Pekín 2008 i avall el canvi horari!! (i gràcies per les reemissions i la web de rtve!).
5. Després de dos mesos en blanc, he aconseguit acabar-me un llibre. Vale, sí, és el Diari de Bridget Jones, però després de tanta sequera més val començar per poc, no?
6. He començat a llegir-me El Senyor dels Anells. De moment només explica un munt de coses dels hobbits que no m’interessen gens, però a veure si millora...
7. M’he organitzat: no mato les meves plantes de set, vaig a comprar quan toca, faig la rentadora quan toca (i no, els llençols ja no surten caminant sols cap a la rentadora del temps que fa que no penso en ells...). I sempre hi ha gelat a la nevera (vainilla amb cookies de la Sirena... yuuuummm)
8. No fa calor! Puc dormir tapada, el cabell se m’asseca quan surto de la dutxa i no cal anar en bikini a treballar! (avui fa un vent de collons, però això és una altra història).
Doncs algú em pot explicar per què a algú se li ha acudit endarrerir l’estrena de la pel·lícula de Harry Potter fins al Juliol quan estava prevista pel Novembre? Quan ja hi havia data d’estrena a Espanya (28 de novembre)? Quin sentit té estrenar-la quan ja s’hauran acabat de gravar les dues últimes??? Jo no entenc res...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada