dimecres, 7 de gener del 2009

Com que m'he portat molt bé...


Doncs això, com que he estat molt bona nena, els Reis i el Pare Noel m’han portat aquest Nadal tots aquests regalets!! A banda de la DS, que ja havia comentat fa uns dies, ahir em van obsequiar amb un pijama xulíssim amb un dibuix d’una granota tímida, la bata que podeu veure per darrere, una capsa de bombons que encara espera per ser estrenada, i dos packs de DVD’s, que m’han encantat. El primer ha estat les dues primeres temporades de Bob Esponja, que és tot un mite per mi (totes les tardes que vaig passar aquest estiu a l’hotel de NY, on la tele sintonitzava Nickelodeon, havia de ser a l’habitació a les 19h per veure la marató diària de Bobsponge!) i la col·lecció completa de capítols de Monty Python’s Flying Circus!! Aquesta sèrie la vaig descobrir un estiu que el Canal 33 la va emetre, en versió original, durant les nits, i tenia moltes ganes de poder gaudir-ne quan vulgués. Ahir ja vam veure el primer capítol, amb aquell gag imprescindible de l’Acudit més Divertit del Món:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada